26 de gener 2009

26 de gener de 2009

(agafa el micro)
He pensat que avui putser, donades les dates, hauria de dir algo especial, però no vull parla de la vida el temps, les decisions, del valor, de la maduresa, i de no se quantes coses més que descobreixes al llarg del teu temps en aquest mòn.
No em sento diferent a fa dos dies i segurament no m'hi sentiré fins que un dia em preguntin "I quans anys tens?" i jo dire "21" i llavors hi haurà aquella guspira, aquell click que fa que de sobte m'adoni de la realitat d'una situació, en aquest cas, que m'he fet un any més gran... I és que aquest matí no m'he enrecordat de quin dia era fins que he rebut el primer mail felicitant-me...
Bé i ja només em queda dir, moltes gràcies.
(salutació)

1 comentaris:

jbjbjb ha dit...

Deia que tu no et veis diferent d'ahir, i que demà tampoc no notaràs la diferència ab avui, però jo sí que veig com progresses, i el que veig, m'agrada... Segueix així sisplau! Un petó RMRC. jbjbjb

Publica un comentari a l'entrada