04 de juliol 2009

Aquest any si!

Ueee aquest any m'he enrecordat que avui era el meu sant, més aviat vaig tenir un moment d'il·luminació ahir a l'hora d'esmorzar, i com es normal avui ja ni m'enrecordava. jejeje
Aprofito aquesta entrada per explicar que fa uns dies que vaig torna de Sardenya i haig de dir que va ser un dels millors viatges. Si senyor. Vaig poder veure que és una illa molt interessant amb un paisatge maravellos i vaig poder gaudir d'una companyia estupenda!
No explicaré el viatge per que vam fer moltes coses i sobretot moltes tonteries, pero això no treu que ens ho passessim molt bé o que inclus aprenguessim a inventar-nos el italia de manera comprensible, també vam ampliar el nostre vocabulari català amb coses com "s'han tobugat" o "gregoides".
Definitivament cal repetir!!
Total m'auto felicito i fins aviat!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

jolin tonga... no hi ha res per posar "m'agrada" jajajajaja
me n'alegro de que t'ho passessis be!!!
pero parla de mi una miqueta, i fes veure que m'anyores ni que sigui un poquet poquet... el cerdito... juuuu
un petonas!!!
(si no m'anyores tambe m'ho pots dir eeeeh i no sere tan pesada jajajjaja)
muaaaaaaaa*

Anònim ha dit...

(soc la celia eeeh jijijij)

Anònim ha dit...

auto felicitar-te?

Mawji ha dit...

hola compi sarda!un dels millors viatges dius? :D esclar k si! aix... pos et podria dir un munt de parides xo crec que les deus recordar millor tu k no pas jo... jajaja
apale k consti en acta k de tan n tan em miro el blog (si, ho reconeixo, tinc massa temps lliure...) A marrokinejar s'ha dit!

P.D. "Però Berta, què és sugooooooo?!?!"
i així nem fent! muaaa

Publica un comentari a l'entrada