13 de juliol 2011

"Vaig a buscar allà tot el que tu has trobat aquí"



Va ser un cap de setmana especial i m'alegro d'haver-ne format part! Avui us ho dedico a vosaltres perquè a vegades us ho curreu tant que us ho mereixeu!



[...]
"Perquè si, sempre esteu amb "ai, no es prou detallista", "ai és una pesada que crida i m'estressa", "ai és que no em fa cas" (i això va pels dos). Però la veritat és que jo no he vist altra parella en què hi vagi millor la frase "estan fets l'un per l'altre",  És veritat que no tot són flors i violes, però heu aconseguit crear una harmonia en la que la vostra manera de fer funciona i encaixeu de tal manera que heu creat un escut gairebé impenetrable, com heu demostrat una vegada i una altra. Junts heu sigut capaços de superar-ho tot i per mi és admirable"
[...]


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada