03 de setembre 2013

Setembre = reentrée

Hola a tothom a qui li arribi i llegeixi això. Fa força temps que no escric i la veritat és que creia que la vida se m'havia fet bastant rutinària. Poques aventures de descobriments de llocs nous, o gent nova, o activitats noves. El semestre passat el vaig passar fent classes, treballant i al teatre. No em queixaré perquè va ser una experiència tant increïble que aquest any he decidit repetir-la encara més intensament. I això em porta al que anava a explicar.

Com que no compto amb tenir molt temps aquest semestre no crec que pugui fer grans entrades com les que havia fet els anys passats. Prou gent m'ha comentat que volien seguir llegint anècdotes i històries; per això he pensat (a arrel d'una idea amb una amiga) de fer una entrada periòdicament si pot ser una al dia però pot ser serà cada dos, encara queda per veure. Les entrades seran d'una sola foto amb dues o tres línies parlant d'aquell detall. Ja en tinc unes acumulades i per tant hauria de començar amb bon ritme però com que encara no se com anirà aquest semestre...

De moment deixo aquesta introducció sense cap foto i esperant veure comentaris aviam quina rebuda té. Demà començo la segona setmana de classes que és la com la primera ja que comencem amb la teoria de debò i s'estrena una obra per la que he dissenyat la il·luminació.

Preparada pel que hagi de venir!

1 comentaris:

Anònim ha dit...

Bien!!
Esperem amb impaciència aquestes fotos i comentaris.
Fins aviat.
jl

Publica un comentari a l'entrada