23 d’abril 2015

Beisbol (Baseball)


(Translation)
2 lligues, 14 equips, més de 100 partits…
Per primer cop vaig anar a veure un partit de beisbol quan la temporada va començar. És un esport molt senzill complicat per normes de la federació amb poc contacte físic i poca demanda de resistència. Cal tenir braços i cames forts per aconseguir velocitat i força tant batedors com pitxis.  Com que vaig aconseguit tiquets prop del terreny de joc la meva primera experiència va ser força impressionant.

És costum en aquest país de fer festes al pàrquing abans de qualsevol partit. Famílies i amics arriben a l’estadi hores abans del partit amb els seus cotxes enormes plens de cervesa i carn per la barbacoa. Tendes, música en altaveus, barbacoes i cadires per tot arreu. Els fans es monten una festa i el concepte de “pre-game” adquireix un nou sentit per mi.  Ben menjats i havent begut, els aficionats entren a l’estadi a quars de 19. Els nostres seients són a 10 files del terreny de joc, a no més de 7 metres de la banqueta; impressionant. Abans del partit i mentre el públic intenta trobar els seus seients, com en qualsevol altre joc, comença la gresca a les grades. Continuarà entre cada jugada. Mentre les pantalles mostren jocs i sortejos per mantenir-nos a tots entretinguts

Al primer partit que vam anar els Athletics (A’s) van guanyar per 8 a 0 i en el segon per 12 a 0. Des de llavors els meus amics fans dels A’s em consideren “Our lucky charm” com si el fet de que el meu cul s’estigui congelant en l’estadi i els meus aplaudiments canviés l’esforç de l’equip. Però la veritat és que el fet de veure jugar a un equip guanyador sempre dona ganes de més així que vull que els A’s guanyin pel sol fet de poder veure una de les finals o semifinals de beisbol en aquest meravellós estadi.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada