06 de juny 2012

Capítol 18: Una visita part1

Va començar el dia 19 de maig, quan a les 19 i 19 va arribar l’avio de Filadèlfia que portava la meva primera visita: M. Va ser una sorpresa veure-la sortir de la rampa amb els altres passatgers, però sense maleta. Es veu que al petit aeroport de SFO els familiars i amics poden anar a recollir les maletes de l’altre gent, suposo que així és més fàcil si viatges sol i et venen a buscar.  Un cop vam tenir la maleta vam agafar el tren Alameda (A-la-mida de què?) on passaríem els dies fins que marxés.
El primer dia vam poder veure una mica de San Francisco, vam anar pels piers, vam arribar amb el ferri al Ferry building on semblava que s’havia espatllat perquè ens van fer canviar a un altre que ens portaria fins al Pier39, on vam estar passejant, menjant cireres i botigues. Vam dinar al In-n-Out, la seva primera hamburguesa americana, i vam acabar el passeig al museu marítim on vam veure els vaixells des del moll i una mica més d’Alcatraz i el Golden Gate. Però llavors vam haver d’agafar el tramvia cap a Cívic Centre on havíem quedat amb uns altres catalans per compartir experiències. Ens vam trobar a Union Square, eren un amic de ma cosina que anava amb una noia i el seu oncle que vivia a l’est de la badia. Vam anar a prendre una mica de pernil i formatge al restaurant català prop d’allà, B44. Al cap d’una estona vam fer torns per anar a la cantonada del carreró per poder fer fotos de l’eclipsi de sol. Un cop es va pondre vam veure que ja era tard i cadascú va tornar a les respectives cases.
Al matí següent jo havia de treballar així que vaig marxar aviat deixant que la meva amiga dormint que ja la portarien a SF uns altres amics i ens trobaríem després per fer el FotoWalk, la primera de les activitats de les conferències organitzades per Google+ Photographers. Les conferències van ser els pròxims dos dies, es feien tallers i xerrades i va ser una molt bona oportunitat per conèixer fotògrafs de tot arreu. Quan no teniem conferencies o tallers hi havia expositors amb diverses coses que ens podien interessar des de tauletes gràfiques fins a galetes. Es van intercanviar mil experiències, converses i targetes al llarg d’aquells dos dies i mig.
A la tarda del primer dia vaig haver d'anar a buscar el cotxe que llogàvem per poder portar a una amiga a l'aeroport, però quan vaig arribar allà a la franquícia de San Bruno em van dir que el meu carnet de conduir no servia ja que no era en anglès. Pensant-ho més tard em va semblar bastant il·lògic ja que si vingués d'anglaterra seria més perillós que conduís tot i que el meu carnet estaria en anglès... En fi que enfadada i sense un duro vaig trucar al meu tiet per si em podia venir a buscar al mig del no-res i portar-me a Millbrae. Va tardar una hora que vaig esperar amb paciència i poca bateria intentant communicar-me amb el món. Explicant a una amiga que no la podria portar a l'aeroport, a l'altre que no tornaria i que tirés cap a Alameda i intentar avisar a uns amics aviam si la podíen anar a buscar a l'estació del ferri. Així que el día següent vaig haver d’absentar durant el matí de l’últim dia de les conferències per anar anar a dir adéu a la meva amiga japonesa que vaig conèixer al primer dia d’orientation. Va ser, de fet, el primer cop que havia de dir adéu algú a qui no veuria en molt temps. Em va deixar intranquil·la, però tampoc vaig tenir molt temps per pensar-hi perquè vaig tornar a les conferències i la resta de setmana vam seguir visitant la ciutat sense parar.
Jo treballava pels matins mentre ella es feia la ciutat i ens trobàvem a la tarda en algun punt. Vam anar al Parc del Golden Gate, a la nit de l’acadèmia de les ciències i al Presidio. A l'academia de les ciències a la múscia de jazz dels anys 30 per commemorar els 75 anys del Golden Gate vam veure les diferents exposicions que hi guarden i l'aquari on hi vam trobar una Dori, molt Dori que no sabia on anar i per tant es quedava com confosa en mig d'una peixera amb molt moviment.També ens vam poder fer una foto d'època sense que ens faltés el glamur!

NA: Ho he dividit en parts, en principi seràn 3, potser 2 depenent dels detalls que recordi, així la espera es farà més curta. Sé que heu estat molt temps esperant i espero no haver perdut lectors per això :p Recordeu que podeu fer més grans les fotografies clicant-hi a sobre i teniu diferents enllaços a entrades i fotografies. Gràcies i fins aviat!

Unknown ha dit...

Ostes! No me'n recordava de la Dori, quina estona més tonta vam passar...