15 de maig 2015

Última setmana

Ja queden pocs dies. 10 pàgines i seré lliure per passar per la porta. Dedicar unes hores a l'últim sprint final. Preguntes de futur no m'espanten, un mar de possibilitats s'obre davant meu un cop hagi resolt els problemes burocràtics de sempre.
Per fi, deixar d'estudiar, de fer deures, d'aprendre sota un calendari. Però aquí no s'acaben les coses. Encara haig de treballar i entregar-ho tot, aprovar les classes...
Aquest divendres hi ha una festa que en diuen "Cast party" bàsicament els actors es troben a casa d'algú per celebrar l'obra que s'acaba de tancar. Els tècnics evidentment hi estem convidats però jo tinc feina el dia següent i per tant no m'hi passo gaire estona en general. És una bona manera de trobar-nos tots i poder celebrar el que hem aconseguit crear abans de passar a nous projectes.
Comencen a haver-hi celebracions de final de carrera. Fotografies d'amics amb esperances de que seràn per sempre.
I jo... acabo d'escriure les últimes línies al só del nou disc de Blaumut.
Com fa molts anys vaig sentir dir: "Això s'està acabant" ;)

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada