11 d’octubre 2015

Capítol 2: Primera setmana de classe


(In English with pictures)
Primera setmana de classe. Bé no va ser classe exactament. Ha sigut una setmana d’orientacions explicant-nos com funcionava el sistema, els espais, que s’esperava de nosaltres  i entre mig de tot plegat vam fer unes presentacions dels nostres projectes per poder coneixe’ns millor.

Resulta que som un grup de 9 persones, totes de llocs diferents amb diferents contextos de manera que hi ha tot tipus d’idees i especialitats. És una de les coses que més m’agrada! Entre orientació i orientació hem parlat i la veritat és que tothom  sembla bastant content amb el grup i amb ganes de veure quins projectes presentarà tothom. Per dir-vos així més o menys a que es dedica la gent us faré una llista ràpida: dues noies de la Xina es dediquen al vestuari però en línies artístiques molt diferents. Una noia d’Israel també es dedica una mica al vestuari però sobretot a l’escenografia i direcció. Un noi originàriament del Brasil però que ha viscut més o menys a tot arreu, sobretot Àfrica i Europa, que es dedica a la dansa però en la banda més de coreografia. Un altre noi de Londres però nascut a Ruanda que també es dedica a la dansa. Una noia de Romania que és actriu. Una de Iran que és compositora i músic. Una noia que no recordo on ha nascut però ha viscut a crescut a Holanda que vol dirigir però ha fet música. I finalment jo, que vull fer il·luminació.

Pel que fa a la universitat hi ha espais per tot, evidentment hi ha teatres o espais per fer el que aquí en diuen una “performance”. També hi ha estudis de vídeo i fotografia; una biblioteca força gran amb una quantitat immensa de llibres sobre art, qualsevol tipus i tècnica; tallers per treballar els teixits i una sala de vestuari; llocs per treballar escenografia, o semblant, etc. És un edifici força enorme i pensat perquè puguem preparar els nostres projectes amb la majoria de recursos possibles i disponibles. Això va animar molt als meus companys a pensar ja en els primers projectes per classe i fora de classe.

I que feia jo? Doncs m’he passat la setmana a la uni amb aquesta gent però aquest cap de setmana he acabat el currículum i he intentat posar-me en contacte amb més gent per trobar alguna feina, també he aprofitat les sessions que hem fet per parlar amb la gent de la uni aviam si els cal ajuda. La veritat és que trobo a faltar el teatre. També he estat intentant aconseguir que les caixes que em vaig enviar des d’Estats Units arribin a casa meva a Barcelona. A banda, quan per fi vaig aconseguir rebre els diners aquí vaig anar al Ikea a comprar un moble per poder posar-hi els llibres i objectes varis que tinc per la taula i una bona cadira on no sembla que vagi a caure si utilitzo el respatller.

La setmana que ve ja comencem alguna classe però encara tenim moltes orientacions per fer. A més en el laboratori de fotografia em volen ensenyar com fer servir la sala de rebel·lat per si de cas la vulgui fer servir. Pel que es veu, ningú més té experiència en el meu grup...

Per casa tot segueix una mica com la primera setmana. La noia que estava vivint aquí va marxar i en va venir una altra. No he tingut tant temps com abans per estar-me mig dia contemplant el jardí però sí he tingut temps de conèixer a tres gats que ronden pel jardí. Em pregunto si em deixaran arreglar el jardí, és una cosa que tinc ganes de fer des de fa temps perquè controlaria els insectes però també podria fer-hi un hort urbà i em mantindria ocupada mentre no tinc feina. Potser ho sabré la setmana que ve...

En última nota dir-vos que m’agradaria reprendre el blog i escriure-us cada setmana amb novetats i històries. Segurament cada diumenge o dilluns sortirà una nova entrada. Us podeu subscriure si voleu rebre-ho al mail.
Apa fins aviat!

1 comentaris:

Dani "inpuntual" ha dit...

proposta: pq no hi poses bambú??!! jajajaja
una abraçada Berta ;P

Publica un comentari a l'entrada